cri>پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات | پايان نامه دوره كارشناسي ارشد رشته مديريت رسانه - پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات
no-img
پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات

پايان نامه دوره كارشناسي ارشد رشته مديريت رسانه - پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات


پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات

ادامه مطلب

ZIP
پايان نامه دوره كارشناسي ارشد رشته مديريت رسانه
zip
فوریه 24, 2017
قیمت 10 هزار تومان
فایل ورد
قابل ویرایش

پايان نامه دوره كارشناسي ارشد رشته مديريت رسانه


ديپلماسي رسانه اي با تمركز بر نقش سازمان صدا و سيما

شما میتوانید فایل ورد این پایان نامه را در زیر دانلود کنید. این فایل قابل ویرایش و استفاده مجدد در پایان نامه شما می باشد.

10000 تومان – خرید

 

 

 

فصل اول: كليات تحقيق
طرح مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………..2
ضرورت و اهميت تحقيق……………………………………………………………………………………………………………..3
اهداف تحقيق……………………………………………………………………………………………………. ….. …………………..4
سؤالات تحقيق……………………………………………………………………………………………………………………………4
فرضيه………………………………………………………………………………………………………………………………………..5
تعريف مفاهيم ……………………………………………………………………………………………………………………… 5
فصل دو : م مباني نظري و بررسي تحقيقات پيشين
مروري بر پيشينه تحقيق……………………………………………………………………………………………………………..11
مباني نظري تحقيق ……………………………………………………………………………………………………………………18
نظريه سازه گرايي در روابط بين المللي…………. ……………………………………………………………………….18
نظريه هاي تعامل ديپلماسي و رسانه ………………………………………………………………………………………….21
از ديپلماسي سنتي تا ديپلماسي عمومي ………………………………………………………………………………………26
تعامل رسانه هاي بين المللي وديپلماسي ……………………………………………………………………………………. 33
نظريه هاي تعامل ديپلماسي و رسانه ها………………………………………………………………………………………..34
نظريه هاي تعامل رسانه هاي بين المللي و ديپلماسي…………………………………………………………………..50
ميانجي گراي رسانه اي………………………………………………………………………………………………………….56
ديپلماسي رسانه اي و امنيت ملي ………………………………………………………………………………………….65
ديپلماسي رسانه اي و پرستيژ ملي ………………………………………………………………………………………….76
مدل تعاملي رسانه و پرستيژ ملي …………………………………………………………………………………………..83
ديپلماسي رسانه اي و مديريت بحران ……………………………………………………………………………………86
كاركردهاي ديپلماسي رسانه اي ………………………………………………………………………………………………..101
كاركرد برجسته سازي رسانه ها در ديپلماسي رسانه اي………………………………………………………… 102
كاركرد ديپلماسي رسانه اي در خلق رويداد هاي رسانه اي……………………………………………………..105
ديپلماسي رسانه اي وكاركرد مداخله گرايانه…………………………………………………………………………110
مدلهاي تعامل ديپلماسي و رسانه …………………………………………………………………………………………….113

فصل س : وم روش تحقيق
نوع پژوهش و روش اجراي آن…………………………………………………………………………………………………118
جامعه آماري و نمونه آماري……………………………………………………………………………………………………..119
ابزار پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..119
روشهاي گردآوري اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….119
روش تحليل داده ها………………………………………………………………………………………………………………..120
فصل چارم : جايگاه صدا و سيما در حوزه ديپلماسي رسانه اي
جايگاه نقش سازمان صدا و سيما از نظر امام راحل ره) ( ……………………………………………………………. 123
جايگاه و نقش سازمان صدا و سيما در كلام مقام معظم رهبري …………………………………………………..125
جايگاه سازمان صدا و سيما در قوانين ساسي و عادي ………………………………………………………………..129
ساختار سازمان صدا و سيما در حوزه بين الملل ……………………………………………… ……. ………………….132
اداره كل امور بين الملل……………………………………………………………………………………………………..135
معاونت برون مرزي …………………………………………………………………………………………………………140
شبكه العالم …………………………………………………………………………………………………………………….142
پرس تي وي …………………………………………………………………………………………………………………..145
شبكه جهاني جام جم ………………………………………………………………………………………………………..149
مورد پژوهي …………………………………………………………………………………………………………………………..153
دستگيري تفنگداران انگليسي در آبهاي خليج فارس ………………………………………………………………154
تاكتيك هاي استفاده شده در حوزه ديپلماسي رسانه اي…………………………………………………………156
موفقيت ديپلماسي رسانه اي ايران از نگاه رسانه هاي خارجي……………………………………………162
فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادات
نتيجه گيري……………………………………………………………………………………………………………………………169
پيشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………………171
لزوم تدوين استراتژي براي كليه ارتباطات فراملي كشور……………………………………………………………171
طراحي سيستم براي اجراي ديپلماسي رسانه اي ……………………………………………………………………….171
لزوم تاسيس مركز ديپلماسي رسانه اي در سازمان صدا و سيما…………………………………………………..172
ايجاد مركز ديپلماسي رسانه اي در شوراي عالي امنيت ملي…………………………………………………………..172
تاسيس رشته اي با عنوان ديپلماسي رسانه اي در دانشكده صدا و سيما ………………………………………..173
ارتباط سازمان صدا و سيما با مراكز علمي و تحقيقاتي …… ………………………………………………………173
ايجاد و تقويت بلوك هاي رسانه اي………………………………………………………………………………………….174
لزوم انسجام و هماهنگي سازمان ها در خارج از كشور………………………………………………………………175
ارتقاي كيفي دفاتر نمايندگي سازمان صدا و سيما در خارج از كشور…………………………………………..177
تقويت شبكه هاي برون مرزي…………………………………………………………………………………………… …. 178
توجه به سايت هاي اينترنتي شبكه ها………………………………………………………………………………….. ….. 178
اعطاي استقلال سردبيري…………………………………………………………………………………………………………..178
استفاده از لژيونرهاي رسانه اي………………………………………………………………………………………………..180
توجه به ظرفيت هاي مديريت پيام در خارج از كشور…………………………………………………………………



درباره نویسنده

esmaeil 639 نوشته در پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *