no-img
پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات

دانلود مقاله مدیریت کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بنگاه مشتری بر اساس مهندسی فاکتور های انسانی - پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات


پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات

ادامه مطلب

ZIP
دانلود مقاله مدیریت کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بنگاه مشتری بر اساس مهندسی فاکتور های انسانی
zip
نوامبر 29, 2018

دانلود مقاله مدیریت کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بنگاه مشتری بر اساس مهندسی فاکتور های انسانی


دانلود مقاله مدیریت کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بنگاه مشتری بر اساس مهندسی فاکتور های انسانی

این مقاله مدیریت کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بنگاه مشتری را از دیدگاه مدیریت کیفیت بررسی می کند در این مقاله رویکرد تازه ای در مدیریت کیفیت اراِئه خواهد شد که کیفیت خدمات الکترونیک را بر مبنای مهندسی فاکتورهای انسانی مدیریت کرده و مطابق با نیازهای مشتری عمل میکند.

 

حجم فایل : 1.8مگابایت

فرمت : Word



درباره نویسنده

esmaeil 636 نوشته در پایان نامه مهندسی صنایع و نگهداری و تعمیرات دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *